fbpx
Pravidla

Jako v basketu – jamka za 3 „body“

Možná se to zdá jako hloupost, ale nejen v basketu můžete získat za 1 ránu hned 3 „body“. Akorát u golfu to teda není úplně radost 🙂 Ano, jsou chvíle, kdy můžete za trefení jamky připočíst 3 rány a bohužel nakonec ani nemusíte skončit v ní. Kdy se to může stát?

DSC_8773_resizeÚvodem si řekněme, že tenhle „bonus“ je samozřejmě ze 2/3 trest, protože ránu jsme zahráli jen jednu. Takže celé se to točí okolo dvou příběhů – trefím vlajku nebo jiný míč na greenu… Drobný úvod do práce s vlajkou je nicméně nezbytný 🙂 Kdykoli během hry si mohu nechat vlajku z jamky vyndat nebo ji obsluhovat. Ať už jsem sám na greenu nebo třeba klidně 100 m od něj. Stejně tak ostatní členové flightu. To jen pro přesnost dále… 🙂

1. Hraju z greenu a trefím jiný míč 
No, takže 1 rána je moje, k tomu 2 trestné, jestli mám štěstí, je tohle přesně pěkná 3 jako v basketu. Pro zmatkáře douška na uklidněnou – ty trestné mám já jako autor rány, ne ten chudák, co jsem ho trefil. On svůj míč vrátí zpátky a hraje dál. Já jsem po odrazu tam, kde jsem…

2. Hraju z greenu a trefím vlajku v jamce 
A zase – 1 rána, k tomu 2 trestné.

3. Trefím vyndanou nebo obsluhovanou vlajku 
Opět – 1 rána, k tomu 2 trestné. A je úplně jedno, jestli je to rána z greenu, ferveje nebo třeba odpaliště. Pokud jsem si totiž nechal vlajku vyndat, obsluhovat nebo vím o tom, že tak učinil někdo z mého flightu, mám to i s bonusem, ať hraju odkudkoli. Jo, a je jedno, jestli trefím přímo vlajku nebo toho dobrodince, co ji obsluhuje!

No jo, je to tak, skoro jako v basketu, 1 střela a do výsledků píšu 3 😉

P.S.: V jamkovce je to trošku jinak 😉

Štítky:
Předchozí příspěvek
Beachgolf 🙂
Následující příspěvek
Fotky a výsledky z 9. Kámoš Cupu 2016

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Prosím, vyplňte toto pole.
Prosím, vyplňte toto pole.
Zadejte prosím platnou e-mailovou adresu.
Chcete-li pokračovat, musíte souhlasit s podmínkami