fbpx
Pravidla

Míč ztracený ve vodě ponovu? Nebo stále postaru?

Mno, jak ono to je vlastně bylo postaru, pamatujete si tu situaci? Rána jako hrom (nebo klidně topanec, špicar, cokoli), míč letí a… asi je ve vodě. Mohl jsem hrát provizi nebo ne? Pravidlo je postaru celkem jasné – pokud je prakticky jisté, že míč je ve vodě, není možné hrát provizi. Tak to bylo postaru.

Je to tak stále nebo už je možné i v téhle situaci hrát provizi?

Odpověď je jednoduchá. Ne. 🙂

Situace je i ponovu, tedy od roku 2019, prakticky stejná. Pokud je prakticky jisté, že „míč může být ztracen pouze v trestné oblasti“ (= ve vodě), není možné hrát provizi, ale dál hrát „vodu“. Pokud to jisté není, ok, provize možná je. Ale jakmile zjistíme, že je míč ve vodě, provizi musíme zrušit a pokračovat ve hře s původním míčem, a to alternativami, které jeho poloha dovoluje 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Prosím, vyplňte toto pole.
Prosím, vyplňte toto pole.
Zadejte prosím platnou e-mailovou adresu.
Chcete-li pokračovat, musíte souhlasit s podmínkami