Stane se, že se přihodí nečekané, a z už dobytého ostrova dokonce i my sklouzneme zpátky do vody. Co s tím, jak to ještě chytře zachránit, uchovat si zbytek hrdosti a neskončit dobití? 😉
Jako v nedávném příspěvku o cestě na ostrov platí, že by okolní voda rozhodně měla být značena jako žlutá. Občas místní adventuristé volí červenou verzi, ta je ale špatně a hlavně stejně ničemu nepomůže – hráče akorát nutí ke špatnému řešení a skóre stejně nezlepší ani hru nezrychlí.
Co tedy dělat, když už se nám tedy na ten ostrov podaří dostat, a pak se hrdinně vypatujeme nebo vystřelíme třeba z bunkru zpátky do vody? Jako první možnost nás samozřejmě napadne harakiri, ale k dispozici jsou i jiné varianty – máme vždy 2 možnosti s případnou 3. variantou:
- můžeme hrát z původního místa (A) – už na tom ostrově konečně jsme, tak se nemusíme hned hnát pryč!
- můžeme hrát z místa kdekoli na prodloužení spojnice jamky a místa, kde míč vletěl do překážky (B) – tedy na druhém břehu!
- je-li definována drop zóna, můžeme hrát i z ní (C) – obvykle je to chytrá varianta, ale v tomhle případě? 🙂
Nicméně pozor – pokud jsme míč hráli z bunkru, původní místo je opět v bunkru… kde dropujeme 😉
6 komentářů. Nechte nové
A co dropovat přímo na hranici vody, kde ji míček přeletěl. To by neměla být chyba u žluté ani červené, ne?
Ivane, otázka je, jak to myslíš.
Jestli se bavíme o tom, že ostrov je green a je žlutý, pak pokud se z něj vystřelíš zpátky do vody, musíš na druhý břeh. Nebo viz mapka a další možnosti. U červeného ostrova můžeš dropovat u té hranice (tedy nemusíš na druhý břeh) – ale těžko najdeš místo, které není blíž jamce 🙂
Mě zajímá jenom ta možnost dropnout přesně na místo kde došlo k překonání hranice vody. I u žluté. Vetšinou se z takového místa zahrát dá a green až k vodě taky většinou nebude. Dropnout přesně na ten průsečík by se mohlo podařit, případně když se 2x odkutálí, tak umístit. Špatně?
Jestli jsem natvrdlej, tak se omlouvámm. U žluté vody máš možnost dropovat na spojnici vlajky a místa, kde míč vlétnul do překážky, a to ZPĚT. Takže, když třeba např. hraješ na ostrov, míč tam dolétna a sjede zpátky do vody, musíš hrát prostě z původního břehu, žádnej ostrov. To je možná zřetelnější situace. Průsečík je bod, a ty musíš od něj zpět, ne tedy na ten bod 🙂 Takže druhý břeh, původní misto nebo dropzona. …a je úplně jendo, co je to za plochu – jestli green, fervej, bunker.
Já věděl, že máš určitě pravdu. Jen jsem chtěl potvrdit, že ten průsečík hranice a letu míčku je pro dropování vyloučen. Ale zase jsme si pokecali, ne 😉 ?
Potěšení na mé straně, geometrie mě vždycky bavila 🙂